Workflow

  • Posted on: 1 December 2018
  • By: addmean
Papierowy obieg pism sprawia, że wydłużony zostaje proces akceptacji dokumentów. Faktury późno trafiają do rachunkowości, co może się łączyć z ryzykiem naliczania odsetek lub brakiem możliwości odliczenia VAT w najbliższym realnym okresie.


Co więcej przedsiębiorstwo nie ma konkretnych informacji potrzebnych do celów kierowania i sprawozdawczości, bo niezarejestrowane faktury bywają przetrzymywane u pracobiorców.


Trudno jest również określić kto jest aktualnym posiadaczem faktur, chyba, że stosuje się niewydajną papierową rejestrację poświadczeń. Wszelkie sytuacje wymagające konsultacji między pracobiorcami, bądź nieodzowności pilnego działania (np. wstrzymania płatności bądź szczególnej natychmiastowej zapłaty) nastręczają podjęcia dodatkowych działań np. wysłania maili albo telefonów. Workflow faktur efektywnie usuwa wyżej wymienione nieefektywności. W trakcie standardowego obiegu faktury zakupu będą przekazywane "z rąk do rąk" do właściwych pracowników organizacji, odpowiedzialnych za ich aprobatę a także odpowiednio przez nich kodowane dla zamiarów właściwego zakwalifikowania wydatków. W czasie owego postępowania pracownicy mogą przypisać im stosowne MPK, numery projektu, czy też inne klasyfikatory bądź znaczniki wykorzystywane w organizacji na potrzeby działu controllingu. Dane owe można jednak zbierać w prosty sposób w systemie. Dzięki temu unika się podpisów ręcznych składanych celem zatwierdzenia.


życie


Workflow faktur pozwala na elastyczne kształtowanie ścieżek obiegu dokumentów. Konfiguracja etapów akceptowania, daje również opcję utworzenia wielu poziomów akceptacji.

Pamiętaj, że masz możliwość odszukać informacje na omawiany temat, zatem kliknij w odsyłacz oraz przeczytaj tu (https://intraworq.com/wtms-oneiwq-forecaster/) wiadomości, które są Ci niezbędne.

/J]



Cechą charakterystyczną systemu MDDP do elektronicznego obiegu faktur jest to, że przy wdrożeniu możemy ustawić w nim bezgraniczną ilość poziomów (etapów) zatwierdzania w zależności od tego, ilu z nich wymaga Klient.